Uzina Vehicule şi Uzina Mecanica şi Şasiuri, cele două mari unităţi de producţie situate pe platforma industrială Dacia de la Mioveni, au noi directori, începând cu luna octombrie, a anunţat joi compania deţinută de grupul francez Renault.
La Uzina Vehicule, Cornel Olendraru îl înlocuieşte pe Charles Morillo, care ocupă această funcţie din 2007 şi va ieşi la pensie. Olendraru, în vârstă de 43 de ani, s-a alăturat Dacia în anul 2010, în funcţia de director fabricaţie Uzina Mecanica şi Şasiuri, ulterior devenind directorul acesteia.
Conducerea Uzinei Mecanica şi Şasiuri va fi asigurată de Philippe Nottez. Acesta, în vârstă de 54 de ani, lucrează la Renault din anul 1984 şi are experienţă în fabricaţie, în diverse uzine ale Grupului. Nottez îl înlocuieşte în funcţia de director al Uzinei Mecanica şi Şasiuri pe Cornel Olendraru şi va coordona activitatea celor 3.800 de salariaţi.
Uzina Vehicule asigură producţia modelelor din gama Dacia: Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway şi Duster, având 8.400 de salariaţi. Cadenţa zilnică a uzinei este de 1.390 de vehicule. Industrializarea celor cinci modele se desfăşoară în patru departamente - Presaj, Caroserie, Vopsitorie şi Montaj.
Uzina Mecanica şi Şasiuri este cea de-a doua uzină situată pe platforma industrială de la Mioveni şi prima uzină din cadrul grupului Renault în lume din punct de vedere al diversităţii proceselor. Uzina are 3.800 de angajaţi şi şapte departamente de fabricaţie, unde se produc piese brute din aluminiu, se uzinează şi se asamblează motoare şi cutii de viteze, se montează punţi faţă şi spate, se presează şi se sudează osii şi cadre GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault şi Nissan asamblate la Mioveni şi în alte uzine din lume.
Uzina Vehicule şi Uzina Mecanica şi Şasiuri, cele două mari unităţi de producţie situate pe platforma industr