AFI Palace, cel mai nou mall din Ploieşti, şi-a deschis oficial uşile pe 3 octombrie, după o investiţie de peste 50 de milioane de euro şi la doar 16 luni de la demararea lucrărilor.
Centrul comercial oferă locuitorilor din Ploieşti şi celor din împrejurimi peste 100 de branduri naţionale şi internaţionale şi peste 7.000 mp de spaţiu de divertisment.
Proiectul, dezvoltat de AFI Europe, are o suprafaţă de 56.000 mp, din care o suprafaţă totală închiriabilă (GLA) de 33.000 mp, disponibilă pe două nivele. Parterul este rezervat serviciilor şi activităţilor de zi cu zi, în timp ce etajul este dedicat modei. Activităţile de divertisment sunt localizate pe ambele etaje ale centrului comercial.
Mall-ul, creat de casa de arhitectură M. Tzur, are 2 intrări principale conectate printr-un culoar central, oferindu-le astfel vizitatorilor o orientare uşoară şi familiară. Acest lucru, alături de un acoperiş transparent cu vedere la cer şi coridoare largi fără coloane care să blocheze vederea, creează o atmosferă potrivită şi primitoare pentru vizitatori.
„Când am luat decizia de a construi AFI Palace Ploiesti, am studiat mai întâi nevoile şi dorinţele locuitorilor din Ploieşti. Am aflat că există o cerere foarte mare ca cele mai bune branduri de fashion naţionale şi internaţionale să fie prezente în centrul Ploieştiului. Având acest lucru în vedere şi pentru a crea o experinţă la cumpărături completă şi atractivă, am dezvoltat în centrul oraşului acest mall modern ce oferă vizitatorilor mix-ul corect de fashion, servicii, divertisment şi restaurante”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe Romania.
Centrul comercial are ca ancoră un hypermarket modern CORA, care ocupă 13.000 mp.
AFI Palace Ploieşti este închiriat în proporţie de aproape 100% de branduri de fashion precum Koton, H&M, Reserved, Musette, TimeOut, Collins, Nike, Aldo, Otter, Lee Coope