Suedezii de la H&M inaugurează, astăzi, cel de-al doilea magazin din Ploieşti, şi al 27-lea din România.
Noul magazin H&M ocupă o suprafaţă de aproximativ1.500 mp în AFI Palace Ploieşti. ”Primul nostru magazin în acest oraş a fost foarte bine primit şi am convingerea că de acelaşi succes se va bucura şi magazinul pe care îl deschidem astăzi”, declară Ralf Wein, Country Manager, H&M România”, a declarant Ralf Wien, Country Manager H&M.
Suedezii, prezenţi pe piața locală din 2011, au înregistrat vânzări de 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs (martie-mai 2013), perioadă în care a deschis trei magazine.
Vânzările H&M în România s-au dublat în anul fiscal 2012 (în perioada 1 decembrie 2011-30 noiembrie 2012), la 74 milioane euro.
Principalii competitori ai H&M pe piaţa locală sunt Zara, C&A, New Yorker, Camaïeu, Mango (operat în România de Solmar Grup), New Look sau Takko.
În România se vinde anual modă de un miliard de euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.