Luna septembrie, carea marcheaza revenirea in forta a emisiunilor in grila televiziunilor trustului INTACT, a adus o crestere semnificativa a cotei de market share in randul publicului comercial, pe majoritatea intervalelor orare importante. O apreciere importanta poate fi gasita in Prime-Time, unde cresterea cotei de piata este de 2,7 puncte, explicabila prin debutul in forta a marilor show-uri ale Antenei 1, reintoarcerea talk-show-urilor Antenei 3, a show-urilor mondene marca Antena 2 si transmiterea de catre Euforia TV a serialului “Revenge”. Prin comparatie, trustul concurent a inregistrat scaderi a cotei de piata pe toate intervalele orare, comparativ cu luna august.
Performante deosebite de audienta se inregistreaza si in ceea ce priveste publicul care locuieste in mediul urban: “Antenele” isi consolideaza si in luna septembrie pozitia de lider pe cele mai multe dintre intervalele orare, in timp ce televiziunile trustului CME, din care face parte Pro TV, au inregistrat scaderi. Posturile INTACT conduc detasat clasamentul trusturilor pe intervalul Whole Day, dar si in Day Time, Access, sau Late Fringe.
O alta performanta a Antenei 1 in luna septembrie este clasarea pe primului loc in clasamentul audientelor in Whole Day (Interval de masurare 24 de ore), in randul targetului All Urban. Din data de 2 septembrie, la Antena 1 au revenit pe micile ecrane show-urile zilnice – Acces Direct, Un show pacatos, Neatza cu Razvan si Dani, dar si MIreasa pentru fiul meu. Apoi, au intrat pe rand, fie show-urile preferate ale publicului telespectator, aflate intr-un nou sezon, cum ar fi Next Star, Te cunosc de undeva si X Factor, dar si, in premiera, IComedy, emisiune care a fost lider de audienta la fiecare editie. In luna octombrie, Antena 1 pregateste doua noi lansari, “Totul e permis” si “Top Chef”.
@N