Smartphone-urile schimba nu numai felul in care navigam pe internet si relationam cu prietenii, ci si modul in care facem cumparaturile. Astfel, posesia unui telefon inteligent inlesneste accesul la magazinele online. Dovada stau ultimele cifre care arata ca numarul comenzilor facute de pe telefoanele mobile catre magazinele online a crescut semnificativ in ultimul an.
In prezent, 10% din traficul unui magazin online este generat de smartphone-uri. Un trafic de aproape doua ori mai mare decat cel inregistrat in anul 2012. „Doar 4% insa din posesorii de smartphone-uri ce viziteaza lunar magazinele online comanda produsele direct de pe telefon. Desi vorbim in acest moment de un procent relativ mic, interesul pentru aceasta modalitate de a face cumparaturi creste pe zi ce trece”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
Interes care se vede si in numarul de descarcari ale aplicatiei evoMAG pe terminalele iPhone. Astfel, dupa o luna de zile de la momentul lansarii, aplicatia a fost descarcata de peste 4.000 de ori si este utilizata zilnic de peste 1.000 de oameni.
„Aceste cifre au depasit asteptarile noastre si ne-au captat si mai mult atentia. Asa ca, peste aproximativ 2 saptamani vom da drumul la primul update al aplicatiei care va include si notificari referitoare la promotiile evoMAG, dar va oferi reduceri importante celor care comanda produse direct din aplicatie”, a mai spus Mihai Patrascu.
Platforma permite accesul imediat la peste 106.000 de produse disponibile pe site-ul evoMAG.ro, afisarea in timp real a stocului de produse active, vizualizarea starii oricarei comenzi in orice moment si multe altele.
Aplicatia este realizata in colaborare cu echipa CustomSoft SRL, echipa cu care magazinul evoMAG.ro lucreaza de 8 ani de zile pentru a dezvolta si imbunatati continuu platforma online, se precizeaza intr-un comunicat evoMAG.