Edilii se întreabă dacă aici se va respecta şi noul termen: sfârşitul anului, după ce termenul anterior, luna august, a fost oricum depăşit. Cum evoluează celelalte şantiere mari din oraş.
Ieşenii riscă să îndure şantierul din Fundaţie şi în această iarnă. Chiar dacă sunt pe ultima sută de metri, lucrările la pasajul subteran au intrat într-un ritm care lasă mult de dorit. Şantierul înaintează în ritm de melc, în condiţiile în care pasajul ar trebui acoperit, iar străzile din jur asfaltate până la sfârşitul anului. Asta după ce termenul iniţial de finalizare era luna august a.c.
Şi oficialii din Primărie au constatat lipsa de mobilitate din partea constructorilor, dar aşteaptă să aplice sancţiuni dacă se depăşesc graficele. „Ritmul lucrărilor nu este nici mai lent, nici mai rapid, este insuficient, aşa cum am arătat de fiecare dată. Îi atenţionez că este contract care trebuie dus la bun sfârşit pe cât posibil în termenii contractuali. Pasajul va fi terminat şi ar fi bine dacă ar fi să accelereze lucrările pe zona de rond ca să putem să repunem toată circulaţia rutieră în normalitate. De altfel, peste 80% din pasaj este realizat şi suntem la timp şi cu rambursările“, a declarat viceprimarul Mihai Chirica.
Şantierul din Nicolina înaintează cu încă o etapă de betonare a pasajului care va avea până la sfârşitul săptămânii. Lucrările nu vor impune şi restricţii de trafic. Reprezentanţii din Primărie au anunţat că vor muta tot transportul în comun din zona Podu Roş - CUG pe axul drumului. Constructorii vor monta peroane pe partea mediană a carosabilului, care vor deservi atât tramvaielor, cât şi autobuzelor. Acestea vor fi instalate în dreptul actualelor staţii din Podu Roş şi până în CUG, la o distanţă de 50 de metri de pe un sens pe altul, pentru a permite circulaţia mijloacelor de transport în comun.
„Venim cu câteva soluţii în ceea ce priveşte