Celor care ţin să iasă în evidenţă, BMW le propune un accesoriu scump şi complet oficial. Este vorba despre pachetul M Performance, care poate înnobila aproape orice produs al mărcii. În cazul de faţă, berlina 328i.
BMW produce, în general, automobile apreciate de cei care caută sportivitate şi nu e de mirare că multe exemplare ajung ulterior pe mâinile unor preparatori care oferă diverse programe de personalizare, precum şi de îmbunătăţire a performanţelor. Constructorul bavarez oferă, de asemenea, un pachet în lista de accesorii, contra cost, care poate fi considerat, pe bună dreptate, un kit oficial de tuning ce aduce ca argument principal, în raport cu soluţiile "after market", calitatea de fabricaţie tipică BMW. Componentele kitului M Performance includ spoilere faţă/spate mai agresive, inserţii pe praguri, oglinzi retrovizoare cu carcasa din fibră de carbon şi eleron din acelaşi material. Din pachet mai fac parte şi discurile de frână mai generoase, jantele cu diametru de 20 de inchi, frumoase, dar sensibile la utilizarea pe drumuri de calitate îndoielnică. Rezultatul este un automobil mai impresionant decât cel standard, care va fi admirat în trafic, dar care şi costă cu aproape 10.000 de euro în plus faţă de preţul standard al maşinii, care se situează în jurul valorii de 43.000 de euro.
Motor mic, dar performanţe bune
Modelul testat era echipat cu un motor de 2,0 litri, cu patru cilindri în linie, supraalimentat. Este o configuraţie care plăteşte tribut trendului de "downsizing", atât de apreciat astăzi în industria auto, care presupune obţinerea unei puteri cât mai mari dintr-o capacitate cilindrică cât mai mică, pentru a proteja consumul de combustibil. Motorul nostru îşi face foarte bine treaba, dezvoltând 245 CP,
însă adevăraţii fani ai mărcii regretă uneori renunţarea la veche