Luna octombrie a acestui an marchează o premieră: lansarea conceptului “LUNA ASIGURĂRILOR DE LOCUINŢE” – demers unic, naţional, având ca obiectiv creşterea gradului de conştientizare cu privire la avantajele încheierii unei poliţe de asigurare a locuinţei.
Proiect demarat de industria de asigurări din România, “LUNA ASIGURĂRILOR DE LOCUINŢE” include:
- organizarea unei ample campanii naţionale de informare şi educare a populaţiei cu privire la asigurarea locuinţelor – „TOTUL PENTRU CASA MEA”;
- diseminarea mesajelor cu privire la necesitatea asigurării locuinţei printr-o campanie dedicată derulată prin mijloacele specifice social media;
- organizarea unui eveniment dedicat riscurilor catastrofale şi asigurărilor de locuinţă: ICAR – Forumul Internaţional al Riscurilor Catastrofale, ajuns la a X-a ediţie.
Campania Naţională „TOTUL PENTRU CASA MEA” este organizată, în parteneriat, de către APPA – Asociaţia pentru Promovarea Asigurărilor, PAID – Pool-ul de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale, UNSAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România.
Întregul concept are la bază distribuirea a 500.000 de broşuri informative gratuite, conţinând informaţii de interes public referitoare la rolul asigurărilor de locuinţe, obligatorii şi facultative, precum şi cu privire la modalitatea de obţinere a despăgubirilor în cazul producerii unei daune.
Materialul va fi distribuit gratuit în toate intersecţiile importante din Capitală şi în alte 15 mari oraşe din ţară, în marile centre comerciale şi nu numai. Orice dubii cu privire la necesitatea creşterii gradului de acoperire a asigurărilor de locuinţe în ţara noastră sunt spulberate de câteva date statistice, pe cât de clare, pe atât de îngrijorăto