Într-o singură săptămână, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) au fost înregistrate trei reclamaţii de la botoşăneni nemulţumiţi de telefoanele mobile cumpărate.
„Este vorba de telefoane scumpe, de peste 2.000 de lei, cu diferite defecţiuni, în special la partea de soft. Fiind în garanţie, aparatele au fost în service chiar de mai multe ori, o parte s-au întors cu acelaşi defect sau au prezentat altă problemă la scurt timp”, a declarat Mirel Rogalschi, comisar şef în cadrul CJPC, precizând că aceste aparate au fost achiziţionate dintr-un magazin de electronice, dar şi de la un operator de telefonie mobilă.
Într-o singură săptămână, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) au fost înregistrate trei reclamaţii de la botoşăneni nemulţumiţi de telefoanele mobile cumpărate.
„Este vorba de telefoane scumpe, de peste 2.000 de lei, cu diferite defecţiuni, în special la partea de soft. Fiind în garanţie, aparatele au fost în service chiar de mai multe ori, o parte s-au întors cu acelaşi defect sau au prezentat altă problemă la scurt timp”, a declarat Mirel Rogalschi, comisar şef în cadrul CJPC, precizând că aceste aparate au fost achiziţionate dintr-un magazin de electronice, dar şi de la un operator de telefonie mobilă.