După 8 ani ani de muncă într-o multinaţională din domeniul imobiliarelor, unde se ocupa de marketing şi consultanţă, Adriana Sohodoleanu, a ajuns, “din întâmplare”, să-şi deschidă în 2009, în Bucureşti, un magazin concept prin care aducea ciocolată şi alte delicatese din Europa.
Fără nicio experienţă în comerţ, dar pasionată de gastronomie, Sohodoleanu a intrat în 2009 în antreprenoriat, iar după doi ani şi jumătate s-a orientat către online, punând bazele biscuit.ro, un magazin online cu “obiecte de răsfăţ”, cadouri şi dulciuri.
"Un prieten de-al meu avea un spaţiu în Bucureşti şi astfel am intrat în comerţ fără să am vreo experienţă. A fost o întâmplare, nu mi-am propus acest lucru', a spus Sohodoleanu, care a vrut să-şi ia iniţial un an liber.
Sohodoleanu spune că să fii antreprenor este o senzaţie incredibilă, dar trebuie să fii realist şi conectat tot timpul la propriul tău business.
“Este o senzaţie incredibilă pe care personal nu o pot compara cu satisfacţia care am avut-o ca angajat deşi mi-a plăcut la nebunie tot ce am facut acolo. E frumos să ştii că doar cu o echipă mică ai reuşit să aduci un zâmbet pe buzele celorlalţi”, a spus Sohodoleanu în emisiunea ZF Live de vineri, 4 octombrie.
După 8 ani ani de muncă într-o multinaţională din domeniul imobiliarelor, unde se ocupa de marketing şi consultanţă, Adriana Sohodoleanu, a ajuns, “din întâmplare”, să-şi deschidă în 2009, în Bucureşti, un magazin concept prin care aducea ciocolată şi alte delicatese din Europa.
Fără nicio experienţă în comerţ, dar pasionată de gastronomie, Sohodoleanu a intrat în 2009 în antreprenoriat, iar după doi ani şi jumătate s-a orientat către online, punând bazele biscuit.ro, un magazin online cu “obiecte de răsfăţ”, cadouri şi dulciuri.
"Un prieten de-al meu avea un spaţiu în Bucureşti şi astfel am intrat în comerţ fără să am vre