Gama de top de la Mercedes va fi în curând extinsă, urmând ca în loc de trei variante S Class, ca până acum, să existe şase variante. Pe lângă versiunile de limuzină cu trei versiuni de ampatament diferit, exoticul Pullman şi proaspătul S-Class Coupe Concept lansat la Frankfurt, din 2015 va sosi pe piaţă şi un model decapotabil cu acoperiş textil.
Varietatea de modele din segmentul superior ajută Mercedes să recupereze, în special în Asia, teren faţă de Audi şi BMW. În acelaşi timp, viitorul S Class Cabriolet va fi un avertisment pentru decapotabilele Aston Martin, Bentley şi Jaguar. Posteriorul cu finisajul său foarte rafinat şi ieşit în evidenţă va putea fi doar cu greu depăşit de concurenţă. Trecerea spre spate va fi mult înclinată şi îi va conferi maşinii o dinamică nouă, nemaipomenită.
Spre deosebire de studiul cu patru portiere Ocean Drive de acum câţiva ani, Mercedes s-a decis aşadar pentru varianta decapotabilă a coupe-ului de lux S-Class Coupe Concept. Măsurile exterioare nu vor constitui o surpriză: 5.050 mm lungime, 1.958 mm lăţime şi scund de doar 1.409 mm. Comparativ cu marea limuzină în patru portiere, cabrioletul de top va fi cu 10 cm mai scurt, la fel şi ampatamentul va fi redus la 2.945 mm, diferenţa insignifiantă contând doar în sensul în care fumul din cauciucurile versiunilor AMG va fi un pic mai în faţă.
Aşa cum poate nu mulţi se aşteptau, pentru viitorul S-Class Cabriolet s-a ales soluţia cu acoperiş textil. Astfel, deşi proiectarea decapotabilei se va face pentru utilizarea în toate cele patru anotimpuri iar avantajele unui hard-top retractabil s-au făcut simţite de ceva vreme chiar şi pe SLK, totuşi pentru un cabriolet cu patru locuri de un aşa gabarit, acesta ar fi ocupat prea mult loc în portbagaj, în poziţia pliat.
Oricum, Daimler dă asigurări că în habitaclu confortul nu va avea de suferit, indiferent de condiţiile mete