evoMAG: 10% din traficul unui magazin online este generat de smartphone-uri
Totuşi, procentul care plasează comenzi de pe aceste terminale este încă foarte mic
Retailul online este o industrie în continuă schimbare, iar multitudinea de dispozitive care pot accesa internetul şi site-urile de profil, obligă companiile din domeniu să-şi modifice modul de abordate. Traficul generat de telefoanele inteligente pe aceste site-uri s-a dublat faţă de anul trecut, condiţii în care retailerii online trebuie să ia în considerare tot mai mult platformele mobile.
Potrivit retailerului online evoMAG, în prezent, 10% din traficul unui magazin online este generat de smartphone-uri. Un trafic de aproape două ori mai mare decât cel înregistrat în anul 2012.
Însă, în România, telefonul mobil încă nu a devenit şi o platformă importantă de pe care utilizatori să efectueze tranzacţii. "Doar 4% însă din posesorii de smartphone-uri ce vizitează lunar magazinele online comandă produsele direct de pe telefon. Deşi vorbim în acest moment de un procent relativ mic, interesul pentru această modalitate de a face cumpărături creşte pe zi ce trece", a declarat, într-un comunicat, Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
evoMAG strânge 1.000 de vizite zilnic prin aplicaţia de iPhone
Interes care se vede şi în numărul de descărcări ale aplicaţiei evoMAG pe terminalele iPhone. Astfel, după o lună de zile de la momentul lansării, aplicaţia a fost descărcată de peste 4.000 de ori şi este utilizată zilnic de peste 1.000 de oameni. "Aceste cifre au depăşit aşteptările noastre şi ne-au captat şi mai mult atenţia. Aşa că, peste aproximativ 2 săptămâni vom da drumul la primul update al aplicaţiei care va include şi notificări referitoare la promoţiile evoMAG, dar va oferi reduceri importante celor care comandă produse direct din aplicaţie", a mai spus Pătraşcu.
Pl