Iuliana Tudor, gazdă a emisiunii “O dată-n viaţă” de la TVR1, va fi imaginea detergentului Persil, marca premium din portofoliul Henkel România. Acesta este primul parteneriat de imagine pe care Persil îl face cu o celebritate de pe plan local.
Pornind de la sloganul „Curăţenia perfectă înseamnă Persil”, campania 360° va include şi un nou spot TV, realizat împreună cu vedeta TVR, care va rula pe micile ecrane începând cu luna noiembrie 2013.
“Asocierea dintre marca Persil și Iuliana Tudor are la bază rezultatele unui studiu Gfk Omnibus, care a arătat că publicul recunoaște și respectă în Iuliana Tudor un profesionist desăvârșit, o mamă devotată copilului său, precum și o soție care crede cu tărie în valorile familiale.Toate aceste calități, compatibile cu valorile brandului Persil, au dus la stabilirea parteneriatului”, se arată într-un comunicat al companiei Henkel România.
Campania desfășurată de Persil în România vizează promovarea beneficiilor detergentului sub formă de gel.
Iuliana Tudor, gazdă a emisiunii “O dată-n viaţă” de la TVR1, va fi imaginea detergentului Persil, marca premium din portofoliul Henkel România. Acesta este primul parteneriat de imagine pe care Persil îl face cu o celebritate de pe plan local.
Pornind de la sloganul „Curăţenia perfectă înseamnă Persil”, campania 360° va include şi un nou spot TV, realizat împreună cu vedeta TVR, care va rula pe micile ecrane începând cu luna noiembrie 2013.
“Asocierea dintre marca Persil și Iuliana Tudor are la bază rezultatele unui studiu Gfk Omnibus, care a arătat că publicul recunoaște și respectă în Iuliana Tudor un profesionist desăvârșit, o mamă devotată copilului său, precum și o soție care crede cu tărie în valorile familiale.Toate aceste calități, compatibile cu valorile brandului Persil, au dus la stabilirea parteneriatului”, se arată într-un comunicat al companie