Crossoverul 3008 şi monovolumul 5008 au trecut recent printr-un facelift cosmetic binevenit, în vreme ce printre gadgeturi, gemenii primesc radarul de proximitate Distance Alert ce afişează pe un HUD de la bord (Head-up Display). Propus ca şi diesel-hibrid, roţile spate ale 3008 Hybrid 4 sunt acţionate exclusiv electric.
Stilistic, diferenţe la partea frontală în cazul noului 3008 se remarcă la nivelul grilei frontale ce nu mai este împărţită pe interior de haşurări prin bare verticale şi orizontale, ci primeşte un look simplificat în genul micului 2008, cu doar câteva lamele fine paralele cu solul şi un perimetru trapezoidal cromat. De asemenea, mai sus pe capotă, logo-ul cu leul argintiu nu mai este încadrat de un chenar strălucitor în formă de “U”. Farurile cu sticlă clară au LED-uri diurne cu aprindere automată.
Nu dimensiunile sale (4.365 mm lungime, 1.837 mm lăţime, 1.639 mm înălţime şi o distanţă între axe de 2.613 mm) îl fac dificil de încadrat pe 3008 într-o clasă anume, ci proporţiile şi conceptul MPV-ului în sine. Crossoverul afişează un habitaclu ergonomic şi spaţios, cu toate că profilul şi mutra maşinii îi conferă un design inedit menit să te distragă de la faptul că acest Peugeot atipic este, de fapt, o maşină de familie. Dacă trebuie la un moment dat să cari mobilă, scaunele din spate se rabatează complet dintr-o singură mişcare, iar accesul la portbagaj este facilitat de luneta care se poate deschide separat de hayon. În faţă, poziţia de condus înaltă oferă o vizibilitate excelentă asupra drumului, iar bordul bine gândit este realizat din materiale premium ce ar putea rivaliza fără exagerări cu rafinatele planşe de la Audi.
Arhitectura cu uşoare accente de monovolum găzduieşte un interior primitor cu suficiente spaţii de depozitare şi detalii high-tech. Consola centrală este adusă aproape de şofer şi dispune de butoane de inspiraţie a