Proiectele de modernizare a celor mai importante artere din oraş, anunţate de primărie din 2010, n-au mai fost puse în operă. Calea Moţilor sau Calea Baciului urmează să se facă din bani europeni.
Calea Turzii urmează să intre în modernizare pe bugetul din 2014. Admistraţia locală a iniţiat procedurile doar pentru tronsonul de la sensul giratoriu Observator până la cel din Făget. Programul de modernizare a intrărilor şi ieşirilor din oraş sau a arterelor importante - Calea Mănăştur, Calea Floreşti, Aurel Vlaicu sau Traian Vuia - a fost abandonat, în ultimii ani, administraţia locală dedicându-se programului de asfaltare a aleilor dintre blocurile din cartiere.
În cazul marilor artere de intrare şi ieşire din oraş, lucrările de asfaltare trebuie corelate cu cele de la reţelele - apă sau gaz. „Din acest motiv nu am putut asfalta Calea Turzii în ultimii doi ani, aşa cum ne-am propus. Pe bugetul de investiţii de anul trecut am reuşit să asfaltăm Oaşului, Borhanci şi Bună Ziua. Pe bugetul de anul acesta ne dorim asfalt pe cel puţin o arteră de intrare în oraş. Calea Turzii este un candidat pe bugetul de anul acesta. Vom analiza situaţia. În 2012, circa 70 de milioane de lei au mers către lucrările de asfaltare, iar alte 30 de milioane de lei pentru programele de asfaltare a aleilor dintre blocuri", explica liderul consilierilor PDL, Radu Moisin, la începutul anului.
Anul acesta s-a pus asfalt pe două artere mari din Bună Ziua şi s-a continuat programul de asfaltare a arterelor dintre blocuri. Pe bugetul din 2014 al primărie s-a anunţat deja că se va asfalta o arteră din extensiile Clujului şi anume, Romul Ladea. Direcţia tehnică a primăriei a scos, în luna septembrie, un certificat de urbanism pentru „modernizare Calea Turzii tronson sens giratoriu Observator - sens giratoriu Făget". Cel mai probabil, lucrarea va intra tot pe bugetul de anul următor.