Sezonul rece i-a luat prin surprindere pe drumari, primele ninsori din luna octombrie îngreunând traficul rutier în județele unde stratul de zăpadă a depășit 15 cm. CNADNR a intervenit cu utilaje pentru curățirea carosabilului însă traficul a fost complet dat peste cap.
Vestea proastă este că CNADNR nu este încă pregătită pentru sezonul rece, cel puțin asta susține directorul general al Salrom, Aurel Bucur. El ne-a declarat că există întârzieri în semnarea contractului cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), iar lucrurile trebuie urgentate, pentru că deja iarna a început.
'Din păcate, suntem în întârziere de a semna contractul cu CNADNR-ul. Spre surprinderea mea şi, din nefericire, autorităţile române au avut ceva schimbări în cadrul conducerii CNADNR şi, deşi m-am întâlnit de câteva ori în luna august şi în luna septembrie, suntem deja în luna octombrie şi nu avem un contract încheiat. Va avea loc negocierea la bursă pe 7 octombrie, sperăm să încheiem contractul şi să recuperăm timpul pierdut. Deja iarna a început să vină peste noi', a afirmat Aurel Bucur, în cadrul unei întâlniri cu presa pe care a avut-o la sediul Salinei Praid.
Directorul SALROM şi-a exprimat speranţa că va exista o colaborare bună cu CNADNR, în condiţiile în care a crescut cantitatea de sare solicitată, de la 250 de mii la 400 de mii de tone.
CNADNR vrea să foloseasacă doar sare
'Avem nişte capacităţi de derulare şi nişte cantităţi pe care nu putem să le depăşim, cu toate eforturile supraomeneşti pe care am vrea să le facem. Totodată, a crescut cererea cantităţii de sare de către CNADNR de la 250 mii de tone la 400 de mii de tone pentru acest sezon, probabil impulsionaţi şi de anunţul meteorologilor că va fi o iarnă foarte grea. Sper să facem faţă. Noi avem peste o sută de mii tone depozitate d