Constructorul auto Dacia, cu afaceri de 2,85 mld, euro anul trecut, care este deţinut de grupul francez Renault, înregistrează cele mai mari cote de piaţă în România, Bulgaria şi Republica Moldova, arată o analiză a ZF pe baza datelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile din Europa.
Pe piaţa locală Dacia are aproape 30% cotă din înmatriculările de autoturisme în acest an, în timp ce peste Prut cota se apropie de 25%, pe o piaţă dominată anterior de brandul rusesc Lada. În Bulgaria cota de piaţă a depăşit pragul de 8% la opt luni, după ce în august aceasta a ajuns la 16%.
„Istoric vorbind, producerea unei maşini low cost este ceva ce nimeni nu doreşte să facă. Nimeni nu era pregătit să o facă deoarece cultura constructorilor auto este condusă de ingineri, care vor întotdeauna să inoveze. Construcţia unei maşini low-cost necesită o altă strategie de gândire“, a spus analistul Carlos Da Silva în cadrul IHS Automotive, compania americană de consultanţă în domeniul auto, citat de Asociated Press. Continuarea pe ZFCorporate
Constructorul auto Dacia, cu afaceri de 2,85 mld, euro anul trecut, care este deţinut de grupul francez Renault, înregistrează cele mai mari cote de piaţă în România, Bulgaria şi Republica Moldova, arată o analiză a ZF pe baza datelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile din Europa.
Pe piaţa locală Dacia are aproape 30% cotă din înmatriculările de autoturisme în acest an, în timp ce peste Prut cota se apropie de 25%, pe o piaţă dominată anterior de brandul rusesc Lada. În Bulgaria cota de piaţă a depăşit pragul de 8% la opt luni, după ce în august aceasta a ajuns la 16%.
„Istoric vorbind, producerea unei maşini low cost este ceva ce nimeni nu doreşte să facă. Nimeni nu era pregătit să o facă deoarece cultura constructorilor auto este condusă de ingineri, care vor întotdeauna să inoveze. Constru