Publicis Groupe îşi consolidează prezenţa în România prin preluarea capitalului majoritar a cinci agenţii afiliate. Grupul a anunţat săptămâna trecută semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice
şi iLeo.
"Dezvoltarea pe pieţele aflate în creştere rapidă este o prioritate pentru grup. Această tranzacţie este un punct de reper important şi o nouă dovadă a angajamentului nostru pentru Europa Centrală şi de Est, unde România reprezintă o piaţă-cheie", a declarat Jean-Yves Naouri, Publicis Groupe COO & Executive Chairman - Publicis Worldwide.
Lideri recunoscuţi pe piaţa locală, cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media.
Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.
În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare din România, este preconizat ca tranzacţia să fie încheiată în primul trimestru al anului următor.
Teddy C. Dumitrescu şi Ştefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEOs. Managementul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.
Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski, Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est - Publicis Worldwide.
"Sunt încântat că eu şi echipa mea ne vom alătura Grupului Publicis. Avem mare încredere că acest proces va aduce beneficii importante clienţilor, echipe