MasterCard anunţă un parteneriat global cu liderul mondial în furnizarea de servicii de parcare, Parkeon, prezent inclusiv în România. Parteneriatul va da acces cumpărătorilor la oferte ale comercianţilor locali şi la servicii de loialitate, prin intermediul reţelei globale de terminale inteligente de parcare. Această platformă de cupoane, dezvoltată de MasterCard, va permite transmiterea ofertelor comercianţilor din apropiere direct către cumpărători, în timp ce aceştia plătesc parcarea. Noul proces este menit să aducă recompense relevante pentru cei care fac cumpărături, la momentul potrivit şi la locul potrivit. Pentru companiile locale, acest nou canal de shopping digital este o modalitate de a prezenta ofertele comercianţilor într-un mod foarte bine targetat.
Spre deosebire de alte programe de loialitate, sistemul, lansat în premieră, nu presupune un sistem de înregistrare complex sau instalarea unor aplicaţii pentru smartphone. Astfel, această experienţă este rapidă, simplă şi accesibilă tuturor.
Un proiect pilot al programului va fi lansat în Rockville Center, New York, astăzi, când platforma de cupoane a MasterCard va fi integrată pentru prima oară în terminalele Parkeon. Ulterior, la începutul anului 2014, proiectul urmează să fie extins în SUA şi în mai multe ţări din Europa.
Hany Fam, Preşedinte, Global Strategic Alliances la MasterCard a declarat: "Modul în care facem cumpărături se schimbă, iar clienţii din ziua de astăzi vor să simtă că au parte de cea mai bună experienţă posibilă, personalizată pentru ei. Cu reţeaua globală MasterCard, informaţiile şi tehnologia de care dispunem, alături de infrastructura globală Parkeon, putem să începem experienţa de retail chiar din momentul în care coborâm din maşină. La MasterCard, avem ocazia să reinventăm modul în care oamenii interacţionează cu retailerii, oferind soluţii, atât pentru comer