Deşi constructorii se laudă că maşinile moderne oferă un raport preţ/maşină mult mai bun cu fiecare nou model lansat pe piaţă, preţurile maşinilor noi rămân destul de mari şi este greu să găseşti o ofertă convenabilă în zona 10.000 de euro, mai mult sau mai puţin. Vedem în continuare o analiză amănunţită a şase dintre cele mai noi maşini de acest fel care pot fi cumpărate la noi.
Fenomenul Logan a demonstrat că există mulţi clienţi dispuşi să lase deoparte pretenţiile de confort, design sau sportivitate în favoarea unui preţ cât mai scăzut, dar pentru care maşina oferă avantaje reale practice. Cel mai bine înţeleg asta familiştii şi cei cu bugete reduse, pentru care contează mai mult spaţiul interior şi un nivel satisfăcător al siguranţei şi al confortului.
Dintre cele şase modele analizate, Chevrolet Aveo Sedan este cel mai „vechi”, fiind lansat pe piaţă în 2011, la fel ca şi KIA Rio Sedan. Noile Dacia Logan, Skoda Rapid şi fraţii Citroën C-Elysee / Peugeot 301 şi-au făcut apariţia la Salonul Auto de la Paris din toamna lui 2012, fiind foarte proaspete pe piaţa noastră
Vedeţi aici lista cu noile familiste de criză
Deşi constructorii se laudă că maşinile moderne oferă un raport preţ/maşină mult mai bun cu fiecare nou model lansat pe piaţă, preţurile maşinilor noi rămân destul de mari şi este greu să găseşti o ofertă convenabilă în zona 10.000 de euro, mai mult sau mai puţin. Vedem în continuare o analiză amănunţită a şase dintre cele mai noi maşini de acest fel care pot fi cumpărate la noi.
Fenomenul Logan a demonstrat că există mulţi clienţi dispuşi să lase deoparte pretenţiile de confort, design sau sportivitate în favoarea unui preţ cât mai scăzut, dar pentru care maşina oferă avantaje reale practice. Cel mai bine înţeleg asta familiştii şi cei cu bugete reduse, pentru care contează mai mult spaţiul interior şi un nivel satisfăc