Show-ul muzical a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, în seara de 5 octombrie. La nivel naţional, emisiunea a înregistrat un rating de 11.8%, iar la nivel urban, 11.9%, pe locul secund clasându-se „Te cunosc de undeva“ de la Antena 1, cu 6.3 puncte de rating, respectiv 7.6, potrivit paginademedia.ro.
Al doilea episod din sezonul al treilea de la „Vocea României“ i-a adus Pro TV-ului cele mai bune audienţe, la nivel naţional, din istoria show-ului.
2.242.000 de persoane au urmărit, în medie, pe minut, discuţiile aprinse dintre Horia Brenciu şi colegii din juriu, ceea ce a însemnat 11.8% rating pentru emisiunea de la Pro TV, potrivit datelor furnizate de Kantar Media şi redate pe paginademedia.ro.
Pe următoarea poziţie a fost „Te cunosc de undeva“, de la Antena 1, emisiunea în care Pepe s-a deghizat în Andra, Jean de la Craiova, în Mirabela Dauer şi Ellie White, în Christina Aguilera. Serialul turcesc „Iffet“ de pe Kanal D a avut un rating de 5.6%.â
Ordinea s-a păstrat şi la nivel urban, căci Pro TV a înregistrat 11.9 puncte de rating, pe locul secund fiind Antena 1 (7.6%), iar pe a treia poziţie, „Iffet“, cu 5.1%. În minutul de aur (22.43), aproape trei milioane de telespectatori au ascultat vocile României, de la Pro TV.