Passbook de la Apple este clasată pe locul 4 în topul aplicaţiilor populare de comerţ printre clienţii din SUA, fiind devansată doar de eBay, Amazon şi Groupon, scrie Business Insider.
Passbook de la Apple este clasată pe locul 4 în topul aplicaţiilor populare de comerţ printre clienţii din SUA, fiind devansată doar de eBay, Amazon şi Groupon, scrie Business Insider.
20% dintre utilizatorii de iPhone deja folosesc Passbook pentru a descărca permise (passes) – cupoane, carduri-cadou şi carduri de loialitate, fiind tentative Apple pentru un “portofel virtual”.
Retaileri precum Sephora şi Target, precum şi unele lanţuri de restaurante, deja folosesc aplicaţia pentru a obţine şi păstra clienţi.
Passbook este o aplicaţie foarte utilă pentru dezvoltatorii care vor să îşi promoveze produsele mai agresiv şi să obţină deschidere mai mare. Passbook de la Apple este clasată pe locul 4 în topul aplicaţiilor populare de comerţ printre clienţii din SUA, fiind devansată doar de eBay, Amazon şi Groupon, scrie Business Insider.
Passbook de la Apple este clasată pe locul 4 în topul aplicaţiilor populare de comerţ printre clienţii din SUA, fiind devansată doar de eBay, Amazon şi Groupon, scrie Business Insider.
20% dintre utilizatorii de iPhone deja folosesc Passbook pentru a descărca permise (passes) – cupoane, carduri-cadou şi carduri de loialitate, fiind tentative Apple pentru un “portofel virtual”.
Retaileri precum Sephora şi Target, precum şi unele lanţuri de restaurante, deja folosesc aplicaţia pentru a obţine şi păstra clienţi.
Passbook este o aplicaţie foarte utilă pentru dezvoltatorii care vor să îşi promoveze produsele mai agresiv şi să obţină deschidere mai mare.