Reîncărcat şi pe Bătânul Continent cu ocazia Frankfurt Motor Show, la cinci luni distanţă de la premiera mondială petrecută la Auto Shanghai, Nissan Friend-ME Concept este o sculptură ca de plasmă dedicată special generaţiei tinere din China născută în perioada boom-ului demografic din anii ’80 (240 de milioane de naşteri doar în 1980). La fel de bine, în Europa, Friend-ME ar putea anunţa un posibil urmaş pentru Leaf.
Sedanul cu patru locuri înzestrat cu un look total diferit faţă de trendurile actuale din gama Nissan a prins viaţă la standurile marilor „show”-uri expoziţionale din 2013 graţie colaborării unei echipe de la Nissan Design China şi Nissan Global Design Center, sub leadershipul vicepreşedintelui Shiro Nakamura.
Alura cu pavilionul prelung, garda la sol minimizată, montanţii negri camuflaţi în suprafaţa vitrată şi o caroserie ce parcă se unduieşte şi vibrează la curenţii de aer ce o străbat, toate acestea sunt doar ambalajul extern sub care este promovat un concept mai complex.
La interior, atât în faţă cât şi în spate, toate cele patru fotolii individuale sunt separate de acelaşi stil şi status high-tech, fiecărui pasager fiindu-i oferită posibilitatea de a interveni în sistemul de infotaiment de la bord. În habitaclul Nissan-ului Friend-ME Concept, deopotrivă perechile sunt tratate în mod egal, pasagerii nefiind discriminaţi în niciun fel.
Referitor la propulsia studiului Friend-Me Concept, cei de la Nissan nu au lăsat să „transpire” prea multe, cu excepţia denumirii ansamblului dual, sistemul Pure Drive Hybrid, alte specificaţii tehnice neexistând.