“Vrem sa ne axam pe laptopuri performante – de gaming sau tip power station. Am fost surprinsi sa vedem ca sunt clienti care dau si 7.000-8.000 de euro pe un laptop si asteapta performante pe masura: vor ca dispozitivul sa aiba ecran 3D, doua placi grafice si procesor de varf. Am vandut cateva zeci de unitati”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Eduard Pughin(foto), director operational Maguay, care a precizat ca sunt foarte multi clienti interesati de acest segment de piata.
“Sunt clienti dedicati jocurilor cu varste de pana la 45 de ani. Este un segment foarte interesant si pe care ne propunem sa ne dezvoltam in perioada urmatoare”, a completat Pughin.
Ca parte a strategiei de dezvoltare pe piata, directorul operational Maguay a spus ca anul viitor se asteapta ca ponderea vanzarilor online sa reprezinte pana la 30% din vanzarile totale realizate de companie.
“In 2014 ne dorim sa ajungem ca ponderea vanzarilor online sa creasca la 30%. Ne-am propus sa promovam puternic linia de gaming a companiei. Vrem sa ne dezvoltam vanzarile pe acest segment. Vanzarile online reprezinta in acest moment circa 20%, iar principalele magazine in care se comercializeaza produse Maguay sunt evoMAG.ro, cel.ro dar si domo.ro”, a precizat reprezentantul Maguay.
El a mai precizat ca in online este foarte greu sa te impui ca brand autohton.
“Este foarte dificil sa vinzi catre marii retaileri din online-ul romanesc . E complicat sa facem fata unui retailer cu sute de magazine la nivel national. Nu suntem interesati sa patrundem chiar in toate lanturile de magazine (...).Vrem sa cream cerere din partea pietei. Catre domo.ro au existat multe cereri de PC-uri Maguay. Produsele noastre nu sunt cele mai ieftine, iar magazinele care au inregistrat cele mai multe vanzari nu au fost cele din Bucuresti , ci din provincie”, a spus Pughin.Pregatesc lansarea a doua tablete