Radu Lăzăroiu, director general al Romaqua Group, compania care deţine Borsec, cel mai cunoscut brand local de apă minerală, a spus la ZF Live că majorarea TVA din 2010 a fost o măsură economică „proastă“ care a îngheţat piaţa şi care s-a simţit de pe o zi pe alta.
„În 2010 am simţit o scădere, a fost acea măsură economică proastă de mărire a TVA care a fost resimţită de piaţă iar rezultatele s-au văzut de pe o zi pe alta. Piaţa a îngheţat odată cu majorarea TVA şi au trecut vreo trei săptămâni până a început să mişte. Aveai impresia că piaţa a intrat în moarte clinică“, a spus Radu Lăzăroiu în emisiunea ZF Live de vineri 4 octombrie.
Lăzăroiu a mai spus la ZF Live că 2009 a fost cel mai bun al companiei din punctul de vedere al cantităţii îmbuteliate şi vândute şi că estimările pentru acest an arată o evoluţie asemănătoare celei din 2009. Continuarea pe ZFCorporate
Radu Lăzăroiu, director general al Romaqua Group, compania care deţine Borsec, cel mai cunoscut brand local de apă minerală, a spus la ZF Live că majorarea TVA din 2010 a fost o măsură economică „proastă“ care a îngheţat piaţa şi care s-a simţit de pe o zi pe alta.
„În 2010 am simţit o scădere, a fost acea măsură economică proastă de mărire a TVA care a fost resimţită de piaţă iar rezultatele s-au văzut de pe o zi pe alta. Piaţa a îngheţat odată cu majorarea TVA şi au trecut vreo trei săptămâni până a început să mişte. Aveai impresia că piaţa a intrat în moarte clinică“, a spus Radu Lăzăroiu în emisiunea ZF Live de vineri 4 octombrie.
Lăzăroiu a mai spus la ZF Live că 2009 a fost cel mai bun al companiei din punctul de vedere al cantităţii îmbuteliate şi vândute şi că estimările pentru acest an arată o evoluţie asemănătoare celei din 2009. Continuarea pe ZFCorporate