Companiile româneşti preferă să îşi cumpere o maşină decât să investească într-un sistem informatic care analizează datele firmei şi le ajută în procesul decizional să îşi îmbunătăţească afacerea, a spus Andrei Iordan, CEO al WINFO, prezent la emisiunea de business ZF Live.
„În România, acest concept de business intelligence a început să fie înţeles începând cu 2005-2006. În 2007 foarte puţini conştientizau ce înseamnă business intelligence, aveau senzaţia că sunt programe pentru studenţii extrem de dezvoltaţi şi la care şi ei vor adera în curând.”
Business Intelligence reprezintă o categorie de software care preia datele unei companii şi le transformă în informaţii relevante pentru decizia de business. De exemplu, un manager poate să vadă care este performanţa vânzărilor lui cu un astfel de sistem. Într-un interval foarte scurt, poate să descopere în ce zonă performează mai bine, care sunt oportunităţile din perspectiva clienţilor. Un astfel de soft poate fi folosit şi pentru a indica apariţia unei crize, după cum afirmă Iordan. Continuarea pe ZFCorporate
Companiile româneşti preferă să îşi cumpere o maşină decât să investească într-un sistem informatic care analizează datele firmei şi le ajută în procesul decizional să îşi îmbunătăţească afacerea, a spus Andrei Iordan, CEO al WINFO, prezent la emisiunea de business ZF Live.
„În România, acest concept de business intelligence a început să fie înţeles începând cu 2005-2006. În 2007 foarte puţini conştientizau ce înseamnă business intelligence, aveau senzaţia că sunt programe pentru studenţii extrem de dezvoltaţi şi la care şi ei vor adera în curând.”
Business Intelligence reprezintă o categorie de software care preia datele unei companii şi le transformă în informaţii relevante pentru decizia de business. De exemplu, un manager poate să