Participanţii la Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), cel mai mare eveniment „business to business”, dedicat soluţiilor digitale, mobile şi de software din România, care se va desfăşura miercuri şi joi la Romexpo, vor beneficia de consultanţă gratuită, de propriul “Black Friday” si vor putea testa în “Future Corner” cele mai moderne tehnologii precum Google Glass, Leap Motion, Oculus Rift sau Samsung Galaxy Gear SmartWatch
“Internet & Mobile World a fost creat pentru a răspunde la două mari nevoi: know-how actualizat în domeniile cele mai dinamice ale momentului şi facilitarea contactului nemijlocit între cei mai importanţi furnizori de soluţii de business şi potenţialii beneficiari. Tocmai de aceea, am gândit şi o serie de promoţii şi instrumente, care să faciliteze interacţiunea dintre participanţi”, a declarat Cristian Hossu (foto), Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.
Astfel, cei 5.000 de participanţi pot primi un audit gratuit de site din partea companiei WSI (standurile 61-62, pavilionul C2), în timp ce Padicode le va acorda consultanţă gratuită pentru optimizarea conversiilor (standul 79, pavilionul C2).
Mai departe, imediat după încheierea IMWorld, în noaptea de joi spre vineri, Content Speed (standul nr. 93) şi partenerii săi activează “Black Friday”, prin care vizitatorii (care au trecut şi pe la standul în cauză) vor putea comanda online produse cu discount de 100% şi cu o valoare totală de 20.000 de lei.
Participanţii vor putea accesa pe toată durata evenimentului aplicaţia Connector, un soft special conceput pentru networking. “Prin intermediul aplicaţiei online şi al celei de mobil, special dezvoltate pentru eveniment, fiecare vizitator poate vedea cine sunt ceilalţi vizitatori şi poate trimite mesaje şi invitaţii la întâlniri în cele două zone de networking”, a mai spus Cristian Hossu. Apl