Compania Great Game, care operează lanţul de agenţii de pariuri sportive Casa Pariurilor, refuză plata biletelor câştigătoare în agenţiile sale, dacă biletul câştigător nu a fost jucat în agenţia unde se solicită ridicarea premiului.
Astfel, dacă un client joacă un bilet câştigător la Satu-Mare şi doreşte să-şi ridice premiul la Constanţa, acest lucru i se va refuza. În regulamentul de funcţionare afişat pe siteul companiei, se menţionează astfel:
ARTICOLUL 8
(1) Plata pariurilor se efectueaza pe teritoriul Romaniei in punctele de lucru ale organizatorului.
(3) Validarea castigurilor si plata biletelor castigatoare:
(3) a) Pentru biletele efectuate prin intermediul unui casier angajat al organizatorului. Biletul prezentat de jucator este verificat de operator: biletul trebuie sa fie intact iar datele inscrise sa nu prezinte modificari sau alterari. Operatorul verifica apoi biletul in sistemul electronic centralizat al organizatorului pe baza numarului unic de inregistrare. In caz ca biletul a fost omologat castigator de sistemul electronic si nu s-a depasit termenul de incasare a castigului prevazut in regulamentul de joc aprobat biletul este castigator si valid iar sistemul electronic centralizat indica castigul jucatorului. Castigul poate fi diferit de castigul maxim inscris pe bilet in cazurile in care, conform regulamentului de joc aprobat, unul sau mai multe evenimente de pe bilet au primit cota 1.00. Castigul la biletele combinate depinde de numarul de combinatii castigatoare in cadrul sistemului de joc inscris pe bilet. Biletul castigator devine inscris automat ca fiind platit in sistemul electronic. Angajatul organizatorului retine si arhiveaza biletul si inmaneaza castigul jucatorului.
Oficialii companiei nu au putut fi contactaţi pentru a comenta asupra subiectului.
Compania Great Game, care operea