Luptă strânsă duminică seara. La bătaie cu X-Factor, Pro TV a pus filmul Ultima redută, cu Arnold Schwarzenegger. Cine a câștigat?
X-Factor a fost pe primul loc la nivelul întregii țări. La orașe și pe segmentul comercial, filmul cu Arnold s-a impus în lupta pentru rating.
Paginademedia.ro vă prezîintă audiențele:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Arnold a fost peste X-Factor. Filmul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape două milioane de români în fiecare minut, cu peste 300.000 mai mulți decât X-Factor.
URBAN. La orașe, primul loc al fost al emisiunii de pe Antena 1. Diferența dintre Antena 1 și Pro TV a fost de aproape 40.000 de telespectatori pe minut în favoarea X-Factor.
COMERCIAL. Filmul cu Arnold a avut ceva mai mulți telespectatori tineri decât X-Factor, dar avansul față de Antenă pe acest segment nu a fost mare. Pe Pro TV s-au uitat, în fiecare minut, 665.000 de persoane între 18 și 49 de ani (11,9 rating comercial).
În același timp, la Antena 1 se uitau 639.000 de telespectatori din acest segment (11,5 rating).
Audiențele posturilor TV pe intervalul de intersecție X Factora filmului Arnold, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiențele posturilor TV pe intervalul de intersecție X Factora filmului Arnold, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Luptă strânsă duminică seara. La b