Fiecare platforma de social media şi-a construit o identitate specifică datorită datelor demografice ale persoanelor care s-au înregistrat în reţea, transmite Business Insider.
Unele platforme sunt preferate de tineri, altele de profesioniştii cu venituri mari, iar altele au aproximativ 70% utilizatori de sex masculin. Specialiştii în branding susţin că firmele care desfăşoară campanii de publicitate în online, pe o singură platformă de socializare, au mai multe şanse să realizeze campanii complexe, comparativ cu cei firmele care desfăşoară campanii de publicitate în mai multe medii online.
Într-un raport al Business Insider, datele demografice ale fiecărei platforme de social media au fost centralizate pentru a ajuta brandurile şi întreprinderile să decidă ce reţele se potrivesc fiecărui tip de business.
Daţi click pe galeria foto de mai sus pentru a vedea ce spune fiecare reţea despre utilizatorii ei!
Fiecare platforma de social media şi-a construit o identitate specifică datorită datelor demografice ale persoanelor care s-au înregistrat în reţea, transmite Business Insider.
Unele platforme sunt preferate de tineri, altele de profesioniştii cu venituri mari, iar altele au aproximativ 70% utilizatori de sex masculin. Specialiştii în branding susţin că firmele care desfăşoară campanii de publicitate în online, pe o singură platformă de socializare, au mai multe şanse să realizeze campanii complexe, comparativ cu cei firmele care desfăşoară campanii de publicitate în mai multe medii online.
Într-un raport al Business Insider, datele demografice ale fiecărei platforme de social media au fost centralizate pentru a ajuta brandurile şi întreprinderile să decidă ce reţele se potrivesc fiecărui tip de business.
Daţi click pe galeria foto de mai sus pentru a vedea ce spune fiecare reţea despre utilizatorii ei!