Samsung şi-a lansat deja ceasul inteligent, iar acum îi trimite în lume prima reclamă. Nu lipsesc trimiterile la proiecte din filmele SciFi. Totuşi, apar şi zvonuri despre primul ceas inteligent de la Google. Motorola ar putea să fie producătorul.
Galaxy Gear de la Samsung este un ceas inteligent lansat în vremea în care lumea aştepta unul de la Apple. În reclama pe care Samsung o intitulează „Evoluţie“, startul e dat de ceasul din 1946 din Dick Tracy, continuă cu cel din The Jetsons şi ajunge în prezentul cu Galaxy Gear lansat în 2013. Samsung nu se putea lipsi de celebrul său slogan „The Next Big Thing is Here“.
Reclama este una ciudată pentru Samsung, ciudată în sensul că până acum a exagerat în videoclipurile sale de promovare de la capre şi ninja la tot felul de subtile atacuri la adresa Apple. Cea mai de succes reclamă a fost cea de anul trecut, pentru Galaxy S3, când îi prezenta pe oamenii de la cozile făcute în faţa magazinului Apple.
Quartz scrie despre ceea ce ar fi un ceas inteligent de la Google, un aşa numit „Google Gem“ care ar urma să fie lansat pe 31 octombrie. Nu ar fi deloc surprinzător un astfel de dispozitiv de la gigantul american, dar cum informaţiile sunt prea puţine, data de lansare de 31 octombrie pare uşor pripită. Totuşi, se pare că interfaţa îi va fi inspirată de Google Glass, va avea o baterie cu o autonomie mare şi ar intra în linia de produse Nexus.
Acest ceas, „pepita“ de la Google, mai are parte de un zvon. Ar putea fi produs de Motorola, sub coordonarea Google, pentru telefonul Moto X pe care producătorul american deja l-a lansat pe piaţă. Totuşi, asta aduce o mare minus încă din start: limitarea la un singur dispozitiv. Aşa cum, în prezent, Gear nu funcţionează decât pe Note 3. Cert este că piaţa ceasurilor inteligente, şi a ochelarilor asemenea, interesează tot mai mulţi producători.
Haideţi să