Mai puțin de 3 săptămâni până la TeCOMM, expoconferința de ecommerce care îi aduce pe cei care știu ce și cum se vinde online.
ce și cum se vinde online. 40 de speakeri anuntați și un program complex pentru cele trei zile, între 24 și 26 octombrie pe care îl puteți consulta pe http://tecomm.ro/the-conference/
Cine vorbește la TeCOMM?
Guido Jansen vine din Olanda și are ca background studii în psihologie și usability. A fost community manager pentru clienții Magento (plaformă folosită de către magazinele online) din Olanda și s-a ocupat de platforma dutchento.org, și a organizat numeroase evenimente Meet Magento. Acum lucrează ca eBusiness consultant la ISM eCompany, partener Magento.
În cadrul TeCOMM va avea o prezentare în data de 24 octombrie, între 13:00-13:30, Online Persuasion: the psychology of e-commerce, unde va analiza cum se comportă consumatorul până ajunge să finalizeze o comandă și tehnici de a-l convinge. Pe 25 octombrie va susține un workshop despre Magento între Jose Luis Ferrero - Philips, Spania&Portugalia - 24.10, între 9:15-10:00, în deschiderea conferinței: How to move from Offline towards Online business. A condus departamentul de marketing si vânzări in cadrul Philips la nivel national, dupa care a trecut in departamentul de dezvoltare a businessului la nivel European. Acum conduce departamentul de ecommerce Philips in Spania si Portugalia.
Rob Smith - Blueleaf UK - 24.10, intre 12:30 si 13:00, Conversions. Strateg digital care planifică, execută și îmbunătățește prezența online a unori branduri de top precum Laura Ashley, Red Bull. Echipa de la Blueleaf pe care o conduce este specializată pe ecommerce, content management, optimizare, web design și development.
Gian Sharp - CEO Cargus - 24.10 intre 15:00- 15:30 - Delivery Panel. Absolvent al studiilor de MBA la Durham University Business School, Gian Sharp a