După 16 ani de apariţie, Pro TV Magazin nu va mai apărea în variantă tipărită. Ediţia de săptămâna viitoare a celui mai citit ghid TV din ultimii 16 ani va fi una de colecţie.
"Echipa PRO TV Magazin merge mai departe cu un proiect fresh menit să răspundă cerinţelor publicului nostru de a fi mereu conectat la tot ce e nou. Ediţia din 14 octombrie este una specială, în care am pus mult suflet şi dăruire. Dorim ca prin aceasta să multumim publicului care de 16 ani ne-a urmarit săptămână de săptămână şi pe care ni-l dorim aproape în noua provocare", declară Nicoleta Nicolae, redactor-şef PRO TV Magazin.
Ultimul număr tipărit va fi cel din 14 octombrie. Mediafax Group se concentrează pe lansarea, în online, a unui nou proiect media.
După 16 ani de apariţie, Pro TV Magazin nu va mai apărea în variantă tipărită. Ediţia de săptămâna viitoare a celui mai citit ghid TV din ultimii 16 ani va fi una de colecţie.
"Echipa PRO TV Magazin merge mai departe cu un proiect fresh menit să răspundă cerinţelor publicului nostru de a fi mereu conectat la tot ce e nou. Ediţia din 14 octombrie este una specială, în care am pus mult suflet şi dăruire. Dorim ca prin aceasta să multumim publicului care de 16 ani ne-a urmarit săptămână de săptămână şi pe care ni-l dorim aproape în noua provocare", declară Nicoleta Nicolae, redactor-şef PRO TV Magazin.
Ultimul număr tipărit va fi cel din 14 octombrie. Mediafax Group se concentrează pe lansarea, în online, a unui nou proiect media.