"Vrem sa folosim la nivel regional expertiza in domeniul digital pe care o avem in Romania. (...) Ne gandim la mult mai multe decat la Romania. Aceasta de aici este o agentie fantastica si, sa fim cinstiti, aceste capacitati exista doar pentru ca mediul a fost unul foarte dinamic, schimbator in ultimii 3-4 ani", spune Loris Nold, vicepresedinte executiv pentru piete emergente la reteaua internationala Publicis Worldwide. Loris Nold a discutat cu HotNews.ro despre decizia Publicis de a prelua pachetul majoritar in mai multe agentii romanesti de comunicare, despre efectele fuziunii anuntate Publicis-Omnicom asupra operatiunilor locale si despre locul Romaniei in peisajul publicitatii regionale si internationale.
Loris Nold, vicepresedinte pentru piete emergente la Publicis Worldwide, a discutat cu HotNews.ro cu ocazia unei intalniri a reprezentantilor locali si internationali ai Publicis/Leo Burnett, dupa ce, saptamana trecuta, conglomeratul international de comunicare Publicis Groupe a anuntat preluarea pachetelor majoritare in agentiile locale Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo. Cu cateva saptamani inainte, Publicis anuntase si preluarea pachetului majoritar la Zenith Romania, agentia de media a grupului local Centrade, din care face parte si Saatchi&Saatchi Romania - agentie afiliata la reteaua internationala Saatchi&Saatchi, parte a grupului Publicis.Vezi la finalul articolului si punctele de vedere exprimate pe seama recentelor achizitii de reprezentantii Publicis/Leo Burnett, in cadrul unui eveniment de presa organizat zilele trecute.
Interviul cu Loris Nold:
Rep.: Marea veste a verii, pe piata de publicitate, a fost fuziunea anuntata intre grupurile globale Publicis si Omnicom. Ce va insemna, concret, acest lucru pentru operatiuni locale precum cele preluate acum