În 2010, cînd șmecheria cu Anturaj – varianta pentru băieți a celebrului Totul despre sex – începuse să se cam termine, Mark Wahlberg și ceilalți 40 de producători ai serialului s-au gîndit să facă ceva radical nou. La fel ca în bancul cu bicicleta și mitraliera, n-a ieșit ceva nou.
A ieșit același lucru, How to make it in America, o dramedie ușurică despre niște băieți descurcăreți din New York, evreul Ben și portoricanul Cameron, care n-au nici o lețcaie, dar vor să-și împlinească visul american prin orice mijloace. De parcă problema cu banii n-ar fi fost de ajuns, cei doi prieteni din copilărie n-au nici cea mai vagă idee despre ce vor să facă, așa că în drumul spre consacrare încearcă tot felul de idei geniale de afaceri, multe dintre acestea implicînd geci vîndute din portbagajul unei mașini, lucru destul de familiar dacă ați trecut vreodată prin tîrgul Vitan. De fiecare dată cînd lucrurile par să se miște, în schemă apar fie René, vărul cămătar al lui Cameron, jucat magistral de Luis Guzman, fie fosta iubită a lui Ben, Rachel, care dau totul peste cap. René e proaspăt ieșit din pușcărie și vrea să-și pornească propria afacere cu băuturi energizante, în timp ce rachel e tipul clasic de fată „aș vrea să mă împac cu tine, dar ești un dobitoc și eu am un suflet de artistă, așa că prefer să mi-o trag cu bogătași“. Deși n-a rupt în audiențe, motiv pentru care a și fost sacrificat de HBo, după doar două sezoane, How to make it in America e un serial excelent de atmosferă, în special dacă ești obsedat de New York și de viața hipsterilor de acolo. Foamea de bani, pe care o simți încă de la primul acord al melodiei de pe generic, „Aloe Blacc – I Need A Dollar“, e îmbrăcată frumos și diluată cu mult umor negru, astfel încît, după ce urmărești toate cele 16 episoade și treci peste mesajul moralizator „oricine poate să reușească în America dacă e dispus să-și ur