După opt ani de muncă într-o multinaţională din domeniul imobiliarelor, unde se ocupa de marketing şi consultanţă, Adriana Sohodoleanu a ajuns „din întâmplare“ să-şi deschidă în 2009 în Bucureşti un magazin prin care vindea ciocolată şi alte delicatese aduse din Europa.
Fără nicio experienţă în comerţ, dar pasionată de gastronomie, Sohodoleanu a intrat în 2009 în antreprenoriat, iar de doi ani şi jumătate s-a orientat către online, punând bazele biscuit.ro, un magazin online cu „obiecte de răsfăţ“, cadouri şi dulciuri. „Un prieten de-al meu avea un spaţiu în Bucureşti şi astfel am intrat în comerţ fără să am vreo experienţă. A fost o întâmplare, nu mi-am propus acest lucru“, a spus la ZF Live Adriana Sohodoleanu, care a vrut să-şi ia iniţial un an liber după ce a renunţat la jobul său. Ea spune că să fii antreprenor este o senzaţie incredibilă, dar că trebuie să fii realist şi conectat tot timpul la propriul tău business. Continuarea pe ZFCorporate
După opt ani de muncă într-o multinaţională din domeniul imobiliarelor, unde se ocupa de marketing şi consultanţă, Adriana Sohodoleanu a ajuns „din întâmplare“ să-şi deschidă în 2009 în Bucureşti un magazin prin care vindea ciocolată şi alte delicatese aduse din Europa.
Fără nicio experienţă în comerţ, dar pasionată de gastronomie, Sohodoleanu a intrat în 2009 în antreprenoriat, iar de doi ani şi jumătate s-a orientat către online, punând bazele biscuit.ro, un magazin online cu „obiecte de răsfăţ“, cadouri şi dulciuri. „Un prieten de-al meu avea un spaţiu în Bucureşti şi astfel am intrat în comerţ fără să am vreo experienţă. A fost o întâmplare, nu mi-am propus acest lucru“, a spus la ZF Live Adriana Sohodoleanu, care a vrut să-şi ia iniţial un an liber după ce a renunţat la jobul său. Ea spune că să fii antreprenor este o senzaţie incredibilă, dar că trebuie să fii realist şi conectat t