Una dintre cele mai vechi reviste ale trustului MediaPro, apărută pe piaţă în decembrie 1996, îşi va înceta apariţia din data de 14 octombrie.
Una dintre cele mai vechi reviste din România, Pro TV Magazin, îşi va înceta apariţia pe data de 14 octombrie, când va apărea pe piaţă ultimul număr.
Potrivit paginademedia.ro, închiderea ghidului Pro TV Magazin vine la puţin timp după ce Adrian Sârbu (proprietarul Mediafax Group) a demisionat de la conducerea CME, compania mamă a posturilor Pro TV, cele două evenimente fiind legate între ele.
Conform ultimelor date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor, Pro TV Magazin se vindea, la fiecare număr, în 12.000 de exemplare şi, potrivit Studiului Naţional de Audienţă, avea 454.000 de cititori pe ediţie.
În momentul de faţă, pe piaţă mai există un singur ghid TV săptămânal de sine stătător (pe lângă suplimentele ziarelor), TVmania (ghid deţinut de Bauer Publishing şi editat de Ringier România).
PRO TV Magazin a fost primul pilon important al companiei de publishing Publimedia, apărând pe piaţă în decembrie 1996.
(Sursa: romaniatv.net) Una dintre cele mai vechi reviste ale trustului MediaPro, apărută pe piaţă în decembrie 1996, îşi va înceta apariţia din data de 14 octombrie.
Una dintre cele mai vechi reviste din România, Pro TV Magazin, îşi va înceta apariţia pe data de 14 octombrie, când va apărea pe piaţă ultimul număr.
Potrivit paginademedia.ro, închiderea ghidului Pro TV Magazin vine la puţin timp după ce Adrian Sârbu (proprietarul Mediafax Group) a demisionat de la conducerea CME, compania mamă a posturilor Pro TV, cele două evenimente fiind legate între ele.
Conform ultimelor date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor, Pro TV Magazin se vindea, la fiecare număr, în 12.000 de exemplare şi, potrivit Studiului Naţion