Toate instituţiile publice încep să se modernizeze şi să se adapteze nevoilor oamenilor. Chiar dacă fermierii se pricep mai mult la brazdă decât la internet, sunt totuşi oameni informaţi, câţiva dintre ei, aşa cum arată şi reclama celebră de la TV, au internet şi Facebook şi la stână.
Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) este activă în mediul virtual. Astfel, pe lângă pagina oficială de internet www.apdrp.ro, agenţia adaugă la cartea sa de vizită pagina oficială de Facebook, la adresa https://www.facebook.com/APDRP, şi pe cea de Twitter la https://twitter.com/APDRP
Cele două noi conturi au fost create din nevoia de a oferi beneficiarilor şi potenţialilor beneficiari ai viitorului PNDR cât mai multe instrumente de comunicare cu experţii APDRP şi de a răspunde mai uşor întrebărilor formulate.
„Experienţa a dovedit că, pe lângă spiritul antreprenorial de care dau evidentă dovadă, beneficiarii PNDR sunt persoane dinamice, cu apetit pentru informare şi dialog. Cum este şi firesc, nu de puţine ori sugestiile beneficiarilor noştri s-au materializat în modificări ale procedurilor de lucru. De aceea, unul dintre motivele care stau în spatele prezenţei agenţiei pe reţelele de socializare este de a le oferi noi spaţii pentru dialog, pentru schimb de opinii şi, bineînţeles, pentru o comunicare personalizată” a declarat George Turtoi, directorul general al APDRP.
Toate instituţiile publice încep să se modernizeze şi să se adapteze nevoilor oamenilor. Chiar dacă fermierii se pricep mai mult la brazdă decât la internet, sunt totuşi oameni informaţi, câţiva dintre ei, aşa cum arată şi reclama celebră de la TV, au internet şi Facebook şi la stână.
Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) este activă în mediul virtual. Astfel, pe lângă pagina oficială de internet www.apdrp.ro, agen