Ceva sa ne dea de gandit.
romaniancopywriter.ro scrie:
"De câte ori ai văzut în presă o știre cu un titlu care suna atât de interesant încât te-a convins să o citești fără să vrei? Sunt sigur că am căzut cu toții în capcana asta cel puțin o dată.
Oamenii din presă cunosc o serie de metode prin care să ne capteze atenția și să ne convingă să le citim articolele. Însă, aplicând aceste metode de-a lungul timpului, în mod repetat, publicul devine imun și, de cele mai multe ori, intrigat.
Majoritatea cunoaștem termenii cei mai folosiți din presa românească, care au rolul de a ne „capta” atenția în fiecare zi, precum „senzațional”, „șoc”, „scandalos”, „incredibil”, ș.a.
Am analizat acești termeni folosind instrumentul de monitorizare media oferit de MediaIQ pentru a vedea rata de folosire a lor în presa din mediul online, în ultimele 30 de zile.
Folosind acest instrument, am ales căutarea doar în sursele aparținând mass media (peste 2000 de surse din categoriile: bloguri, agregatoare, știri locale, cotidiane locale și naționale, radiouri și televiziuni), din toate domeniile.
Am căutat aceste cuvinte în forma lor exactă, fără a considera eventuale declinări. Instrumentul de căutare mi-a afișat atât statisticile, cât și o listă cu toate articolele în care apare cuvântul căutat."
Sursa Articol: http://romaniancopywriter.ro/cei-mai-folositi-termeni-din-presa-romaneasca/
---
Ne-am plictisit de titluri "senzationale" si articole "socante". Am vrea titluri NORMALE si articole DECENTE. Ceva sa ne dea de gandit.
romaniancopywriter.ro scrie:
"De câte ori ai văzut în presă o știre cu un titlu care suna atât de interesant încât te-a convins să o citești fără să vrei? Sunt sigur că am căzut cu toții în capcana asta cel puțin o dată.
Oamenii din presă cunosc o serie de metode prin care să ne capteze atenția ș