Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) a intrat şi pe reţelele de socializare. Pe lângă site-ul oficial www.apdrp.ro, Agenţia şi-a construit o pagină oficială de Facebook, la adresa https://www.facebook.com/APDRP - unde are deja peste 1.400 de like-uri, şi una pe Twitter la https://twitter.com/APDRP.
Potrivit reprezentanţilor instituţiei, cele două noi conturi au fost create din nevoia de a oferi beneficiarilor şi potenţialilor beneficiari ai viitorului Program Naţional de Dezvoltare Rurală cât mai multe instrumente de comunicare cu experţii APDRP şi de a răspunde mai uşor întrebărilor formulate.
„Experienţa a dovedit că, pe lângă spiritul antreprenorial de care dau evidentă dovadă, beneficiarii PNDR sunt persoane dinamice, cu apetit pentru informare şi dialog. Cum este şi firesc, nu de puţine ori sugestiile beneficiarilor noştri s-au materializat în modificări ale procedurilor de lucru. De aceea, unul dintre motivele care stau în spatele prezenţei Agenţiei pe reţelele de socializare este de a le oferi noi spaţii pentru dialog, pentru schimb de opinii şi, bineînţeles, pentru o comunicare personalizată”, a declarat George Turtoi, directorul general al APDRP.
Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) a intrat şi pe reţelele de socializare. Pe lângă site-ul oficial www.apdrp.ro, Agenţia şi-a construit o pagină oficială de Facebook, la adresa https://www.facebook.com/APDRP - unde are deja peste 1.400 de like-uri, şi una pe Twitter la https://twitter.com/APDRP.
Potrivit reprezentanţilor instituţiei, cele două noi conturi au fost create din nevoia de a oferi beneficiarilor şi potenţialilor beneficiari ai viitorului Program Naţional de Dezvoltare Rurală cât mai multe instrumente de comunicare cu experţii APDRP şi de a răspunde mai uşor întrebărilor formulate.
„Experienţa a dovedit că, pe lâng