Grupul italian Immobiliare Grande Distribuzione (IGD) a aprobat un buget de investiţii în valoare de 12,5 milioane euro pentru perioada 2012-2015, sumă care este investită într-un proiect ce vizează modernizarea centrelor comerciale Winmarkt, extinderea suprafeţei închiriabile, precum şi optimizarea fluxului de vizitatori, se arată într-un comunicat de presă.
"Strategia noastră este de a pregăti portofoliul şi de a-i spori potenţialul, în noile condiţii de piaţă şi în perspectiva anilor ce urmează", declară Antonio Di Berardino, CEO Winmarkt, referindu-se la planul de investiţii pentru modernizarea portofoliului Winmarkt.
"Anul acesta am activat un buget de investiţii de aproximativ 5 milioane de euro, finanţat în întregime din fonduri proprii, acţionarii confirmând capacitatea de autosusţinere a planului de investiţii, fară a afecta gradul de îndatorare al companiei, care la acest moment este zero.", explică CEO-ul Winmarkt.
Centrele comerciale Winmarkt au înregistrat în primele şase luni ale anului o medie lunară a traficului de peste 2,6 milioane de vizitatori, medie ce se încadrează în valorile stabile obţinute în ultimii 5 ani - o medie anuală de 33 milioane vizitatori în întreaga reţea, se mai arată în comunicat.
Gradul de ocupare al centrelor comerciale Winmarkt este de 85%, împărţit în proporţii aproximativ egale, între comercianţii locali, naţionali şi internaţionali.
Reţeaua compusă din 15 centre comerciale situate în centrul a 13 oraşe, cu o suprafaţă net închiriabilă (GLA) de 88.200 m², a încheiat anul financiar 2012 cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane euro şi un profit net de 5,8 milioane euro. În semestrul I din 2013, Winmarkt a realizat o cifră de afaceri de 5,3 milioane euro şi a continuat procesul de modernizare a centrelor comerciale, concomitent cu reorganizarea spaţiilor interioare, în vederea introducerii unor