Compania românească RCS&RDS, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, va lansa în perioada următoare noi servicii, va face un anunţ pe zona de “conţinut online” şi lucrează la extinderea reţelei de comunicaţii mobile şi de puncte de acces prin Wi-Fi, a declarat într-o conferinţă de presă, răspunzând unor întrebări ale media, Valentin Popoviciu, directorul de dezvoltare al operatorului.
“Conţinutul online este o nouă direcţie. Vom anunţa ceva săptămâna viitoare”, a spus Popoviciu, adăugând că în perioada următoare, odată cu lansarea unor noi produse şi servicii, compania va oferi detalii şi despre evoluţia bazei de clienţi. “În acest moment nu avem în plan lansarea unor posturi TV proprii noi”, a precizat el.
Cele mai recente date indică un număr de peste 1,2 milioane de clienţi pentru serviciile de internet fix.
Oficialul RCS&RDS a precizat pe de altă parte că în prezent compania are peste 600.000 de clienţi pentru serviciile de internet mobil accesate prin modemuri USB. “Avem cel mai mare număr de clienţi care folosesc serviciile de date mobile de pe modemuri USB”, a spus Popoviciu.
El a adăugat că RCS&RDS îşi canalizează investiţiile în extinderea reţelei de comunicaţii mobile, pentru a pune în valoare licenţa de comunicaţii mobile în banda de 900 MHz achiziţionată anul trecut la licitaţia organizată de stat. Frecvenţa va deveni disponibilă anul viitor, în aprilie 2014. “Vom relansa în aprilie 2014 serviciile de voce mobilă şi date, cu o acoperire extinsă”.
Compania se va concentra pe tehnologia de date mobile 3G, pe care o consideră insuficient exploatată în România, în paralel cu extinderea numărului de puncte de acces la net prin Wi-Fi din diferite locaţii publice din întreaga ţară. “Vrem să avem cât mai multe puncte de acces Wi-Fi”, a spus Popoviciu. În prezent compania are peste 2.300 de puncte de