Producătorul german de cafea Tchibo, prezent pe piaţa locală din 2001, discută cu toate mallurile din Bucureşti pentru a-şi crea un lanţ de magazine proprii după ce a făcut primul pas în retailul local prin deschiderea unei unităţi în mallul Promenada din Capitală,
Centrul comercial se va deschide în 17 octombrie, iar magazinul Tchibo, de 400 de metri pătraţi, va comercializa, pe lângă cafea şi produse complementare cafelei, şi articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, precum şi obiecte şi decoraţiuni pentru baie şi bucătărie.
Compania germană vrea să se extindă şi în afara Bucureştiului, în oraşe precum Timişoara, Cluj, Braşov şi Constanţa, dar şi pe piaţa locală de comerţ electronic, printr-un magazin online, la fel cum a făcut şi în ţările din regiune.
Al doilea magazin Tchibo va fi deschis cel mai probabil la începutul anului viitor, investiţia iniţială pentru cele două magazine fiind de circa un milion de euro.
„Partea de retail o să crească foarte mult atât cifra de afaceri, cât şi prezenţa Tchibo în România. Investiţia pentru set-up-ul iniţial şi pentru cele două magazine a fost de un milion de euro“, a declarat pentru ZF Laurenţiu Boboc, CEO al Tchibo România, care s-a alăturat echipei locale din septembrie 2010. Continuarea pe ZFCorporate
Producătorul german de cafea Tchibo, prezent pe piaţa locală din 2001, discută cu toate mallurile din Bucureşti pentru a-şi crea un lanţ de magazine proprii după ce a făcut primul pas în retailul local prin deschiderea unei unităţi în mallul Promenada din Capitală,
Centrul comercial se va deschide în 17 octombrie, iar magazinul Tchibo, de 400 de metri pătraţi, va comercializa, pe lângă cafea şi produse complementare cafelei, şi articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, precum şi obiecte şi decoraţiuni pentru baie şi bucătărie.
C