Compania italiană Immobiliare Grande Distribuzione (IGD) a bugetat investiţii de 12,5 milioane de euro în perioada 2012-2015 pentru modernizarea şi extinderea suprafeţei închiriabile a reţelei de centre comerciale Winmarkt România, suma alocată în acest an ridicându-se la aproximativ 5 mil. euro.
„Anul acesta am activat un buget de investiţii de aproximativ cinci milioane de euro, finanţat în întregime din fonduri proprii, acţionarii confirmând capacitatea de autosusţinere a planului de investiţii fără a afecta gradul de îndatorare al companiei, care la acest moment este zero“, a declarat CEO-ul Winmarkt, Antonio Di Berardino.
Reţeaua compusă din 15 centre comerciale, situate în centrul a 13 oraşe, are o suprafaţă închiriabilă de 88.200 metri pătraţi şi a încheiat anul financiar 2012 cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane euro şi un profit net de 5,8 milioane euro.
În primul semestrul din 2013, Winmarkt a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane euro şi a continuat procesul de modernizare a centrelor comerciale, concomitent cu reorganizarea spaţiilor interioare, în vederea introducerii unor retaileri internaţionali. Astfel, în următoarele 12 luni sunt programate şase deschideri noi.
Gradul de ocupare al centrelor comerciale Winmarkt este de 85%, împărţit în proporţii aproximativ egale între comercianţii locali, naţionali şi internaţionali, precum Carrefour, Billa, dm drogerie markt şi H&M.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.10.2013
Compania italiană Immobiliare Grande Distribuzione (IGD) a bugetat investiţii de 12,5 milioane de euro în perioada 2012-2015 pentru modernizarea şi extinderea suprafeţei închiriabile a reţelei de centre comerciale Winmarkt România, suma alocată în acest an ridicându-se la aproximativ 5 mil. euro.
„Anul