„Regina Europei“ se bucură nu doar de trofee, ci şi de un boost financiar
Printre sponsorii lui Bayern se numără Adidas, Audi şi T-Mobile
Dacă la marile cluburi din Europa sunt probleme serioase cu banii, Bayern München a reuşit să găsească reţeta succesului. Campioana Germaniei a anunţat că va avea profit, din nou. Pentru a 21-a oară consecutiv, Bayern va termina anul fiscal pe plus. „Putem spune că avem încasări mai mari de 400 de milioane de euro în acest an“, a spus Karl Heinz Rummenigge, directorul general al lui Bayern München. El a completat că acest an a fost mai bun decât 2012, când profitul bavarezilor a fost de 11 milioane de euro, iar încasările de 332 de milioane. „Departamentele de sponsorizare, ticketing sau comerţ sunt la un nivel foarte ridicat“, explică Rummenigge, care ştie şi cum aceste cifre pot creşte: „Bayern este în acest moment depăşită de Real Madrid, Barcelona şi Manchester la încasări, din cauză că aceste cluburi primesc foarte mult din drepturile TV, un capitol la care Bundesliga trebuie să crească în următorii ani“.
„Regina Europei“ se bucură nu doar de trofee, ci şi de un boost financiar
Printre sponsorii lui Bayern se numără Adidas, Audi şi T-Mobile
Dacă la marile cluburi din Europa sunt probleme serioase cu banii, Bayern München a reuşit să găsească reţeta succesului. Campioana Germaniei a anunţat că va avea profit, din nou. Pentru a 21-a oară consecutiv, Bayern va termina anul fiscal pe plus. „Putem spune că avem încasări mai mari de 400 de milioane de euro în acest an“, a spus Karl Heinz Rummenigge, directorul general al lui Bayern München. El a completat că acest an a fost mai bun decât 2012, când profitul bavarezilor a fost de 11 milioane de euro, iar încasările de 332 de milioane. „Departamentele de sponsorizare, ticketing sau comerţ sunt la un nivel foarte ridicat“, expli