Producătorul german de cafea Tchibo investeşte într-un lanţ de magazine proprii pe plan local, fiind în negocieri cu toate mallurile din Capitală pentru a deschide unităţi proprii, în care va vinde, pe lângă cafea, şi articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, precum şi obiecte şi decoraţiuni pentru baie şi bucătărie.
Primul magazin Tchibo va fi deschis săptămâna viitoare în mallul Promenada din Bucureşti, urmând ca a doua unitate să fie inaugurată cel mai probabil la începutul anului viitor în Unirea Shopping Center.
„Suntem în discuţii cu toate mallurile din Bucureşti. Aş vrea să deschidem şi în Unirea pentru că este un punct important de trafic în oraş„, a declarat pentru ZF Laurenţiu Boboc, CEO Tchibo România.
Compania germană a investit până acum un milion de euro pentru set-up-ul iniţial şi pentru cele două magazine şi urmează ca în viitor să se extindă şi în afara Bucureştiului, în oraşe precum Timişoara, Cluj, Braşov şi Constanţa. Planurile Tchibo în România includ şi intrarea pe piaţa de comerţ electronic, prin deschiderea unui magazin online în 2014. În Europa, unde se concentrează majoritatea afacerilor Tchibo, compania are 1.050 de magazine.
Citiţi continuarea articolului aici
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.10.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.