Preţul, designul şi culoarea sunt principalele criterii de achiziţie ale românilor în ceea ce priveşte obiectele sanitare. Astfel, potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de bricolaj şi grădinărit, clienţii alocă, în medie, 100 de lei pentru înlocuirea lavoarului şi a vasului de toaletă.
“În general, clienţii români pun accent pe design, preţ şi culoare când vine vorba de alegerea obiectelor sanitare din baie. Pentru a-şi înlocui lavoarul şi vasul de toaletă aceştia plătesc, în medie, aproximativ 100 de lei, costul crescând odată cu gradul de exclusivitate al produsului şi cu inovaţiile aduse”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.
Potrivit reprezentantului companiei, produsele albe se află în topul preferinţelor românilor când vine vorba de înlocuirea obiectelor sanitare, cele colorate fiind achiziţionate preponderent în zona rurală. În ceea ce priveşte lavoarele, cele încorporate în blatul mobilierului pentru baie sunt tot mai des achiziţionate. De asemenea, 35% dintre români optează pentru vasele de toaletă cu rezervor ceramic, în detrimentul celor cu rezervor de plastic, deşi cele din urmă au un preţ mai accesibil. Printre cele mai bine vândute mărci de obiecte sanitare pentru baie din cadrul magazinelor Hornbach se numără şi cea proprie, Jungborn, care cuprinde o gamă variată de lavoare, căzi, cădiţe de duş şi vase de toaletă realizate din ceramică şi acril. Acestea au un raport calitate-preţ excelent şi o rezistenţă îndelungată în timp. Pe lângă calitatea ridicată a produselor, Jungborn oferă clienţilor o garanţie de până la 30 de ani şi un design clasic, elegant şi exclusivist care se potriveşte perfect în fiecare baie. În plus, toate produsele din această gamă sunt testate regular după cele mai înalte standarde de calitate.
90% dintre români fac montajul cu un instalator
În ceea ce