Grupul italian Immobiliare Grande Distribuzione (IGD) a investit în acest an în centrele comerciale Winmarkt aproximativ 5 milioane euro, bugetând pentru perioada 2012-2015 pentru modernizarea şi extinderea suprafeţei închiriabile a reţelei de centre comerciale investiţii de 12,5 milioane euro, a anunţat ieri compania într-un comunicat de presă.
Reţeaua de centre comerciale Winmarkt a realizat o cifră de afaceri de 5,3 milioane euro în primul semestru al acestui an.
Compania a mai anunţat că a încheiat anul financiar 2012 cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane euro şi un profit net de 5,8 milioane euro.
Reţeaua este compusă din 15 centre comerciale situate în centrul a 13 oraşe, cu o suprafaţă net închiriabilă (GLA) de 88.200 metri pătraţi.
Investiţiile au vizat modernizarea centrelor comerciale, concomitent cu reorganizarea spaţiilor interioare, în vederea introducerii unor retaileri internaţionali, 6 noi deschideri fiind programate în următoarele 12 luni.
Centrele comerciale Winmarkt au înregistrat în primele 6 luni ale anului 2013 o medie lunară a traficului de peste 2,6 milioane de vizitatori, medie ce se încadrează în valorile stabile obţinute în ultimii 5 ani.
Gradul de ocupare al centrelor comerciale Winmarkt este de 85%, împărţit în proporţii aproximativ egale, între comercianţii locali, naţionali şi internaţionali, precum Carrefour, Billa, dm drogerie markt şi H&M.
"Strategia noastră este de a pregăti portofoliul şi de a-i spori potenţialul, în noile condiţii de piaţă şi în perspectiva anilor ce urmează", declară Antonio Di Berardino, CEO Winmarkt, referindu-se la planul de investiţii pentru modernizarea portofoliului Winmarkt.
"Anul acesta am activat un buget de investiţii de aproximativ 5 milioane de euro, finanţat în întregime din fonduri proprii, acţionarii confirmând capacitatea de autosusţinere a planulu