Au rămas mai puţin de 10 zile până la deschiderea centrului comercial Promenada din nordul Capitalei, primul mall construit în Bucureşti în ultimii trei ani şi jumătate, iar pe şantierul din Calea Floreasca se lucrează zi şi noapte pentru ca în 17 octombrie proiectul austriecilor de la Raiffeisen Evolution să arate impecabil.
Dezvoltatorii proiectului au reuşit să adune în 35.000 mp cea mai mare parte a chiriaşilor atractivi la ora actuală în mallurile din Bucureşti, dar nu vin cu prea multe noutăţi, decoraţiunile H&M sau primul magazin Tchibo numărându-se printre “exclusivităţi”, în timp ce Peek & Cloppenburg va deschide în Promenada cel de-al doilea magazin din Bucureşti.
ZF a analizat recent plusurile şi minusurile investiţiei de 135 de milioane de euro despre care consultanţii afirmă că va influenţa traficul şi vânzările tuturor centrelor comerciale din Bucureşti, într-o măsură mai mică sau mai mare, iar mai jos se află cele mai importante concluzii.
Plusuri
♦ Beneficiază de vecinătatea staţiei de metrou Aurel Vlaicu, astfel că de la Romană sau Universitate, din centrul Capitalei, se poate ajunge la mall în 10 minute cu transportul subteran.
♦ Se află în mijlocul zonei cu cea mai importantă densitate de clădiri de birouri din Bucureşti, unde pe termen mediu ar putea lucra zilnic aproximativ 70.000 de salariaţi ai unor bănci şi corporaţii multinaţionale.
♦ Are vizibilitate de pe trei artere importante - Calea Floreasca, strada Barbu Văcărescu şi pasajul suprateran Pipera.
♦ Terasa de 7.000 de metri pătraţi de pe acoperiş poate deveni un punct important de întâlniri şi evenimente în special în timpul anotimpului cald, fiind un spaţiu în aer liber cu verdeaţă şi o protecţie fonică destul de bună.
♦ Concentrarea într-un spaţiu relativ mic a unora dintre cele mai populare branduri din piaţă, precum Peek & Clo