Opinie de Alex Putineanu, managing director al agentiei de mobile marketing Mobile Works
In plan international, astazi, prezenta unui brand in mediul online implica din ce in ce mai des existenta sa in spatiul mobile. In Romania, anul 2012 a fost sfarsitul inceputului pentru marketingul mobil, iar in 2013 deja stim ca acesta a devenit o necesitate.
Brandurile si consumatorii sunt prezenti pe mobile, iar companiile investesc bugete in campanii de marketing mobil ale caror rezultate nu intarzie sa apara.
Mai mult decat atat, mii de aplicatii mobile au facut inconjurul lumii chiar din primele zile de la lansare, devenind virale gratie creativitatii.
Mobile inseamna in primul rand inventivitate si curaj, curajul de a imbraca viata reala in hainele tehnologiei avansate, ce ne permite astazi sa depasim granitele imaginatiei noastre.
Atunci cand vrei sa oferi ceva unic utilizatorilor aplicatiei tale, trebuie sa le furnizezi ceva natural, util, suficient de simplu pentru a fi asimilat dar totodata inteligent pentru a face diferenta.
Acest gen de idei iti vin doar din contactul cu oamenii, din activitatile de zi cu zi. Toate campaniile care urmeaza au acelasi lucru in comun: experientele de viata.
Realitatea reprezinta cea mai buna sursa de inspiratie, inepuizabila. Trebuie doar sa ne pastram ochii deschisi si sa descoperim in jurul nostru acea sclipire de care are nevoie orice noua campanie sau aplicatie.
Iata unele dintre cele mai ingenioase campanii internationale de mobile, castigatoare a numeroase premii:
Locul 6
Este linistea caminului tau la fel de importanta ca telefonul personal? Cei de la NextDoor au pus semnul egal intre familie, comunitate, siguranta si smartphone. Cum? Prin dezvoltarea primei retele sociale pentru vecini si comunitati de locatari extinsa si la nivel mobile. Aplicatia mobila NextDoor a strans